wGPR інвестиції — інноваційна модель інвестування у рекламну кампанію на телебаченні, що стимулює зростання проджів

Програма розрахована на розвиток діючого бізнесу та start-up за умови, що у компанії є:

– виробництво і реалізація товарів та послуг масового попиту;

– плани форсованого зростання компанії та виходу на національний рівень;

– плани нарощування впізнаваності, лояльності та вартості бренду;

Але немає:

– розуміння впливу реклами на модель поведінки покупця;

– бажання ризикувати великою часткою маркетингового бюджету;

– достатнього маркетингового бюджету (оборотних коштів).

Чому телебачення?

Вартість_контакту

 

Більш ніж 60% глядачів звертають увагу на телевізійну рекламу і обирають знайомі бренди, які вже бачили на телебаченні і приблизно 11’000’000 телеглядачів цікаві рекламодавцям і всі вони дивляться наші телеканали. Сила телебачення — широке охоплення.

широке охоплення_укр

Телеглядачі цікаві рекламодавцям і всі вони дивляться наші телеканали, а робота по програмі wGPR інвестиції  це 6 каналів групи StarLightMedia + 15 каналів партнерів.

 22 канала_укр

 Чому з нами?

1. Індивідуальний підхід: врахування особливостей бізнесу і фінансового стану компанії.

2. Послуги планування рекламної кампанії на ТВ з врахуванням особливостей комунікаційної стратегії і стратегічних цілей кампанії.

3. Контроль за медіаактивністю конкурентів і оперативне реагування.

4. Розподіл ризиків між Компанією і StarLightMedia у пропорціях, що відповідають розмірам медіаінвестиції.

5. Партнерська зацікавленність у кінцевому результаті – орієнтація рекламної кампанії на продажі (у гривнях, тонах, штуках, літрах, тощо), а не на медіапоказники (TRP, GRP, Affinity, Reach).

6. Ексклюзивні умови доступу до національної програми лояльності українського споживача.

 

Як працює модель wGRP Інвестицій

Як працює модель

 

Два способи партнерства

2 варіанта

Два етапи моделі

I етап

1. SLM разом з партнером приймають рішення про співпрацю.

2. Партнер надає інформацію про компанію, предмет рекламної кампанії, результати операційної фінансової діяльності, особливості цільового ринку. Приймає участь у розробці медіаплану.

3. Партнер розробляє базовий кейс розвитку бізнесу БЕЗ урахування впливу рекламної кампанії на продажі.

4. Партнер корегує медіа план та бізнес кейс. Узгоджуэ його з SLM.

5. SLM розраховує фінальну комерційну пропозицію для Партнера.

6. Сторони затверджують фінальний медіа план та модель участі у результатах та інструментах контролю. Розраховують гарантійний платіж. Фіналізують домовленності, підписують меморандум і договор.

II етап

SLM звітує про розміщення матеріалів рекламної кампанїї та надає моніторинг активності конкурентів.

Партнер щомісяця надає звітність третіх осіб про результати діяльності компанії щодо ринку/продажам.