Криза як допомога. Чи варто ділитися бізнесом за рекламну кампанію
Глибока економічна криза може призвести до зростання популярності нетрадиційних форм співпраці м ...
Читати даліГлибока економічна криза може призвести до зростання популярності нетрадиційних форм співпраці м ...
Читати даліУ грудні минулого року медіагрупа StarLightMedia запустила програму "wGRP інвестиції" - група інвестує свій медіаінвентарь в перспективні компанії в обмін на частку в їх виручці чи бізнесі. На даний момент в роботі 20 проектів, шість з яких запущені, а решта з об'єктивних прич ...
Читати даліУ грудні минулого року медіагрупа StarLightMedia запустила програму "wGRP інвестиції". Суть ініціативи відображена в її назві: група інвестує свій медіаінвентарь в перспектив ...
Читати даліОднією з найбільших українських медіагруп StarLightMedia (належить Віктору Пінчуку), до складу якої входять телеканали СТБ, «Новий канал», ICTV, М1, М2 і QTV, вдалося залучити близько 20 компаній у свій новий бізнес-проект «wGRP-инвестици». Про це «Капіталу» розповів головний опе ...
Читати далі