Криза як допомога. Чи варто ділитися бізнесом за рекламну кампанію

Ліга
04.02.2015

Глибока економічна криза може призвести до зростання популярності нетрадиційних форм співпраці м ...

Читати далі

StarLightMedia планує заробити на новій схемі розміщення реклами на ТБ – “wGRP інвестиції” – 60 млн грн

04.09.2014

У грудні минулого року медіагрупа StarLightMedia запустила програму "wGRP інвестиції" - група інвестує свій медіаінвентарь в перспективні компанії в обмін на частку в їх виручці чи бізнесі. На даний момент в роботі 20 проектів, шість з яких запущені, а решта з об'єктивних прич ...

Читати далі

Євгеній Бондаренко, StarLightMedia, wGRP інвестиції по-українськи

MMR
03.09.2014

У грудні минулого року медіагрупа StarLightMedia запустила програму "wGRP інвестиції". Суть ініціативи відображена в її назві: група інвестує свій медіаінвентарь в перспектив ...

Читати далі

StarLightMedia інвестує в рекламу перспективних стартапів

01.08.2014

Однією з найбільших українських медіагруп StarLightMedia (належить Віктору Пінчуку), до складу якої входять телеканали СТБ, «Новий канал», ICTV, М1, М2 і QTV, вдалося залучити близько 20 компаній у свій новий бізнес-проект «wGRP-инвестици». Про це «Капіталу» розповів головний опе ...

Читати далі