StarLightMedia планує заробити на новій схемі розміщення реклами на ТБ – “wGRP інвестиції” – 60 млн грн

У грудні минулого року медіагрупа StarLightMedia запустила програму “wGRP інвестиції” – група інвестує свій медіаінвентарь в перспективні компанії в обмін на частку в їх виручці чи бізнесі.

На даний момент в роботі 20 проектів, шість з яких запущені, а решта з об’єктивних причин поки заморожені. У компанії планують, що до кінця року запущені проекти додадуть до обороту близько 60 млн гривень.

“У нас є дві моделі роботи: media for revenues і media for equity. У першому випадку ми беремо участь в прирості виручки, у другому – в капіталі компанії: входимо в бізнес і приймаємо на себе всі equity-ризики проекту. В обох випадках ми інвестуємо не гроші, а рекламний інвентар і нашу експертизу: розробляємо рекламні стратегії, які повинні дати максимальний приріст, забезпечуємо оптимальний сплит каналів, охоплення, частоту, відповідність цільової аудиторії бренду. і несемо всі бізнес-ризики “, – коментує головний операційний директор StarLightMedia Євген Бондаренко .

Основний технічний критерій відбору – партнер не повинен раніше виходити з прямою рекламою на ТБ. Так як проект – для брендів, які не розуміють, як працює ТВ-реклама, не мають фінансових можливостей для її запуску або не готові брати на себе пов’язані з нею ризики.

У кожного пункту рейтингу на яку розраховує компанія є своя комерційна вартість, за якою його може купити будь-яке рекламне агентство для своїх клієнтів. У програмі “wGRP інвестиції” одна частина платежу є гарантійної, інша – інвестиційної: коли реклама дає ефект у вигляді зростання продажів, клієнт повертає StarLightMedia інвестицію. Тому для групи основна мета – отримати більше, ніж комерційна вартість прямої реклами.

“У нас є приклад, коли ми запускали проект для одного партнера: планувався серйозне зростання дистрибуції в Східній Україні, який ми хотіли додатково простимулювати рекламною кампанією. Але з причин, які відбуваються у нас в країні, приросту не відбулося. Ми не повернули частину своїх інвестицій, а партнер не отримав частину приросту, на яку розраховував. Але у нас – довгострокове співробітництво, і ми сподіваємося, що ситуація стабілізується “, – говорить Євген Бондаренко.

Медіагрупа планує, що в цьому році за напрямом “wGRP інвестицій” доведеться близько 2% від її загального доходу. Завдання на середньострокову перспективу – довести цей показник до 10%.

Згідно свіжому прогнозом ВРК, падіння ринку прямий ТБ-реклами в 2014 році складе близько 10%.

Дело, 3 вересня 2014, https://delo.ua/tech/starlightmedia-planiruet-zarabotat-na-wgrp-investicijah-60-mln-246174/