StarLightMedia інвестує в рекламу перспективних стартапів

Однією з найбільших українських медіагруп StarLightMedia (належить Віктору Пінчуку), до складу якої входять телеканали СТБ, «Новий канал», ICTV, М1, М2 і QTV, вдалося залучити близько 20 компаній у свій новий бізнес-проект «wGRP-инвестици». Про це «Капіталу» розповів головний операційний директор групи Євген Бондаренко. Нагадаємо, проект був запущений в грудні минулого року.
Суть «wGRP-инвестици» полягає в тому, що група надає свої медіаресурси та інвентар перспективним, з її точки зору, новим брендам, які раніше не рекламувалися на телебаченні. Також в рамках цього напрямку StarLightMedia готова розділити бізнес-ризики своїх партнерів і вкладати в проекти не тільки рейтинги, але і при необхідності сама розробити медіакампанії. Інвестиції StarLightMedia в такі рекламні проекти можуть досягати 70% від їх загальної вартості.
На низькому старті
Медіаінвестиції пропонуються тим компаніям, які сприймають рекламу як ризик з точки зору вкладень більше, ніж як можливість; для тих, у кого немає фінансових або експертних ресурсів для рекламної кампанії на телебаченні, розповідає Бондаренко. «У прямій рекламі ми розміщуємо те, що хоче клієнт, а в медіаінвестіціонних проектах беремо участь у розробці рекламної стратегії для партнера, рекомендуємо оптимальні аудиторії і канали, щоб реклама дала максимальний ефект», – пояснив він.
За словами менеджера, як мінімум половина з 20 проектів уже запущена або буде запущена в цьому році, а друга половина – «на низькому старті» і буде реалізована відразу після початку стабілізації політичної та економічної ситуації в країні. «Ми з нашими партнерами по wGRP-інвестиційним проектам вирішили дочекатися потрібного моменту», – додає він.
Допомога бізнесу
Директор з маркетингу компанії «Інтелектуальні комунікації» (Giraffe) Тарас Кучерявий схвалює ініціативу StarLightMedia і зазначає, що в першу чергу вона буде привабливою для бізнес-новачків, які поки ще не можуть оплатити повноцінну рекламну кампанію на телебаченні. «Це ж своєрідна інвестиція, тільки не грошима, а рекламою. По ідеї, це може бути привабливим як для стартапів, так і для тих, хто сумнівається у дієвості телевізійної реклами »- додає генеральний директор телеканалу М1 Валентин Коваль.
5-10% від загального рекламного доходу StarLightMedia планує заробити на інвестиційному бізнес-проект

У самій медіагрупі підкреслили, що в проекті беруть участь різні сектори бізнесу. «Зараз запущені і запускаються проекти з фармацевтикою, FMCG, банками і різними інтернет-проектами» – відзначає представник медіагрупи.
Рекламний дохід
Тарас Кучерявий вважає, що рекламна ініціатива StarLightMedia, крім допомоги бізнесу, розрахована також на збільшення рекламного доходу компанії. «Після того як рекламний ринок просів, можливо, таким чином компанія хоче заповнити свої рекламні блоки», – говорить він. Відзначимо, у зв’язку з політичною та економічною ситуацією в країні, цього року експерти прогнозують падіння телевізійного ринку реклами до 30% минулорічного показника.
Євген Бондаренко розповів «Капіталу», що короткострокова мета проекту – досягнення рівня в 5 10% від загального рекламного доходу медіагрупи. При цьому, за його словами, відносний відсоток доходів – це другорядний індикатор для компанії: «Ми розглядаємо wGRP -інвестиції як можливість участі у розвитку перспективних бізнес-проектів». Іншими словами, медіагрупа зацікавлена в цьому вже не як рекламний майданчик, а як бізнес-партнер. Також менеджер впевнений, що якщо незабаром ситуація в країні стабілізується, то телевізійний рекламний ринок досягне торішніх показників. Нагадаємо, в минулому році він склав 4,8 млрд грн.

Ігор Філіповський, Капітал, 1 серпня 2014, https://www.capital.ua/ru/publication/26224-svoimi-rukami-starlightmedia-dast-perspektivnym-startapam-reklamu-na-telekanalakh-v-kredit